Nyårsfirande

Nu har jag kämpat på jobbet, och är ledig i två dagar. SKÖNT! Börjar bli ganska trött nu, men det enda jag tänker på är Thailand, Thailand, Thailand... Kämpa :D

Hann förbi Ann igår också efter jobbet på en fika med henne, Angelica och Öbba. Härligt att träffa några i gänget en sväng iaf innan nyår. Och så underbart söta lilla Pixie då förstås! Deras nya familjemedlem, en liten voffsing. Fråga mig inte om ras, det var tydligen en rejäl blandras. En sån där mjuk söt sak med 4 ben, det räcker väl ;) Såkallad HUND. Somnade snällt i mitt knä och låg där och kurade i över en timme. x)

Nu ska jag packa ihop mig och ta tåget till Uppsala där Anders möter mig, sen åker vi till Sthlm till hans syster och ska fira lite jul i efterhand med Anders familj. Vi stannar där tills imorgon, sen åker vi tillbaka till Uppsala och firar nyåret med Anders gäng :) Ska bli supermysigt!!

Gott nytt 2010 kära vänner ♥


#1 - - Linna:

gott nytt på dig med love !! PUSS

#2 - - jess:

Hoppas ni får ett riktigt bra nyårsfirande och att 2010 ska bli ett bra år för er båda med trivsamma jobb, härlig resa i thaliand å massa annat bra också:) Tänk att ni snart ligger i värmen medan vi fryser häcken av oss här hemma;)Lova att sola å njuta för mig med å ta många fina bilder som du kan visa upp sen så man kan drömma sig bort:) puss å kram å gott nytt år!

#3 - - Ulrika:

Gott Nytt 2010 fina Lovisa!

Önskar dig ett riktigt bra, fint, mysigt och gott år.

Många kramar <3

#4 - - persuasive essay:

I hate it when something doesn't work when it should.