Onsdag= Greys.

Vet inte vad jag ska uppdatera om idag mer än att jag känner mig som en zombie.. TRÖTTMA!
Vi åkte direkt och storhandlade efter jobbet idag.. Det är väl sjukt jobbigt det?  Och nu är vi dessutom typ 2000:- spänn fattigare.. Men vi inhandlade en DVD spelare också ;) Det var verkligen på tiden, nu när vi har ny tv, vad har vi gjort? Jo vi har legat i sängen och kollat på film med laptopen x) Medans tv:n har stått och sett snygg ut avslagen ;)
Men nu äger vi en dvd och det finns inte längre några ursäkter ;)  Mer än att sängen är skönare än soffan då, förstås ;)

På tal om den så ska jag krypa ner där nu och vänta på Greys. Och blir det inte Greys ikväll då skjuter jag mig själv! Eller någon på KANAL 5!!


 
Jag behöver lite Greys kärlek nu♥
#1 - - Jessica:

Visst är det drygt när de ställer in ens favortiprogram bara för att sända nån jäkla sport?! Usch vad jag inte gillar det!! Men idag var det Grey´s. Såå bra! :) Perfekt att ni skaffat en dvd också. kan vara ganska mysigt att hänga i soffan och se film också. ;)

Puss!

#2 - - Susanne Hallqvist:

Ja, höll själv på att gå i taket då jag förra onsdagen upptäckte att Greys var inställt efter att ha gått och väntat hela kvällen!