Semestern slut.

Japp, mina vänner. Nu var det slut med det roliga. Idag börjar jobbet igen. Men börjar åtminstone med två kvällar så jag får lite sovmorgon. På ett sätt skulle man ju gärna vilja vara ledig ett tag till, men samtidigt inte. Man degar ju ihop så mycket på semestern och det blir skönt att komma in i vardagen igen med lite rutin. Sen är det inte överdrivet kul att ha semester heller när det ösregnar ute (som nu). Då kan jag lika gärna jobba! Och det blir faktiskt kul att träffa alla på jobbet igen :)

Efter den hårda festen i lördags känner jag mig inte direkt utvilad kan jag säga, haha.. Ni skulle sett vilket vrak jag var igår!! xD

Aja, nu ska jag knata mot jobbet! Hoppas ni får en bra start på veckan!
#1 - - jess:

vad härligt att du känner så när semestern är slut och jobbet tar vid!:)Själv brukar jag inte riktigt vara så uppåt av att börja jobba..men det går ju rätt fort så är man inne i allt igen. Hoppas det blir en bra första kväll på jobbet nu:) Puss&Kram