En tung dag.

Något fruktansvärt har hänt....
En väldigt nära vän till Anders, och även till mig, dog igår... Endast 30 år gammal. Med två små barn.. Och fullt frisk. Trillade bara ihop på en handbollsmatch och dog. Det går inte att förstå. Det känns som ett hål i hjärtat..
Hur kunde det hända?


Vi kommer åka på minnesgudstjänst ikväll i Avesta.




R.I.P fina J...  Förlåt för att jag inte delade med mig mer av A :( Jag önskar jag fick en chans till att göra det...

Vi kommer aldrig glömma dig. ♥
#1 - - Angel:

Fy vad hemskt! :( beklagar sorgen :(

#2 - - Anonym:

Beklagar sorgen. Kram till er båda.

#3 - - Lina Strandberg:

Glömde skriva mitt namn...

#4 - - Linda:

Verkligen hemskt när en människa måste lämna jordelivet i förtid! Beklagar sorgen Kramar

#5 - - Jessica:

Fy va hemskt!!:( Beklagar verkligen sorgen gumman. Styrkekramar till er båda!

#6 - - Tomas Panth:

Helt chockad när jag läser om det, klippan Johan borta. Helt ofattbart!

#7 - - jess:

nej,så hemskt;( Sådant ska inte behöva ske...jag tänker på er och skickar en stor kram!!

#8 - - Linna:

men fy!! ja lider med er! unga ska inte dö på det sättet!! inte på nåt sätt.

massa kramar till dig & A. finns här om du vill prata ut. ♥ kraaam!

#9 - - Fia:

Så hemskt! :( ta hand om er!!