Härlig fredag :)

Vi har haft en riktigt härlig fredag idag! Vädret var kanske inte på topp, man blev ganska chockad när man såg i morse att det typ var 0,5 C + grader ute och duggregn.. WHAT?? 

Men inte gav vi upp pulkaplanerna för det inte :) Vi gjorde i ordning picnic i form av varm oboy och leverpastejmackor, sen begav vi oss mot Hemlingby. Hihi.

OJOJOJ vad vi flög, både jag och Anders kastades som två kottar i ett osynligt hopp i backen, tjena ryggskott och kotkompression.. Men kul var det X) Pulkarejs är underskattat! (och även tefatsåkning när man far med huvudet NERÅT, hoho.. LATTJO!!)

 
Gulligast i backen x)










En blöt regnpuss ;)


Sen på kvällen drog vi ner på stan och gick på "Mingel & Bar" och käkade middag.. Vi var lite nostalgiska och gick dit där vi hade våran första date för ganska exakt ett år sen ;) Myspys♥

Och eftersom jag är världens bästa flickvän så fick A en överraskning av mig, vi skulle väl egentligen inte köpa nåt, men jag har spanat på ett silverhalsband länge som skulle vara så fint på honom så nu fick han det :) Och glad blev han :D


Älskling med nytt blingbling kring halsen ;)


Oxfilé grillspett, mumsmums middag!




Sen blev det bio, "shutter island".. Den var inte alls som man trodde, men jag tyckte den var riktigt bra!! Och spännande :D Och den var ju lång, men kändes som en kvart, haha.

Men innan bion hade vi en stund över, så vi pös in på Stadium för att kika på slalomskidor..  Alltså, tanken var bara att TITTA.... Jag har ju velat köpa nya slalomskidor nu i flera år, men inte haft ekonomi till det. Idag fick jag även en löning som var större än förväntat.. (vilket inte händer ofta.. StorhelgsOB rockar!) Och plötsligt står de där! Det var kärlek vid första ögonkastet och det var REA! ;)
Ett par Head skidor som kostat 3500:-kostade nu 1700:- inklusive bindningar! Galet billigt!! Så.. Jag var bara tvungen att köpa dom... Innan någon annan gör det!! Är så nöjd :)

Men de är kvar i butiken än, för jag ska gå dit någon dag med mina pjäxor så ställer de in bindningar och allt. Vi ska ju åka till Sälen med familjen 25-28 mars, så det ska bli såå kul!!! Svarta faran i backen ;) Det dåliga är att jag nu inte längre kan skylla min dåliga åkning på mina dåliga skidor xD Men det får jag väl leva med, hehe ;)





Såhär ser dom ut :D Det är glitter på dom också!! x) LOVAN LIKE!


Godnatt världen!♥
#1 - - jess:

vilken mysig dag ni haft trots regn!Blev chockad jag med för här är det minus än och har snöat hela dagen!Men ni verkade haft skoj i backen ändå:) Å kul att gå till stället där ni hade första dejten:)Å fint halsband han fick,passade honom perfekt!



Skoj att du fyndade skidor också!Är ju en bra investering då du kan ha dom många år:)Nu är det bara att svischa ner i backarna;) God natt vännen!:)

#2 - - LIA GONZALES:

vilken härlig header! :)

#3 - - Maria:

så mysiga foton =)

#4 - - emma:

maten såg god ut:)

#5 - - Carolina [fotograf]:

TACK så mycket, och kul att du är med och tävlar!



För att få läsare så gäller det att vara aktiv, kommentera andra och sedan skriva saker som folk gillar och kan engagera sig i :)

#6 - - MyzaaN - Princess Pink:

ja dom var super duktiga igår :D helt klockrena:P

nej känner det samma, va ska man nu kolla på ? ;) kommer gå någon dag sen har mna glömt bort om allt va os heter ;)

#7 - - Karin O:

oh TACK:)

hehe ja fast tänk om man kunde shoppa hela tiden:p kan man ju inte fast man bor i sthlm hehe..



har bott i gävle några år jag med:)



hoppas du har en lördag:)

kram!

#8 - - Lina:

vad fina ni är =)

#9 - - Jennie:

Hej ! :)

Är allt bra idag?

Hoppas att du har en bra helg !

Svara gärna på min dagens fråga - går du på någon sport / aktivitet.



Kram Jennie

#10 - - Josefine:

ser kul ut :)

#11 - - M:

Mysiga bilder

#12 - - Alina:

nattinatti=)

#13 - - erica:

ritkigt fina bilder:D jag har aldrig åkt skidoreller nåågot sådan, vi åker alltid på solsemester, är de kul med skidor ? :P

#14 - - Hej:

jag undrar vart du köpte halsbandet och vad det kostar ungefär :) har funderat länge på och köpa ett sånt men vet inte hur mycket det kostar.

#15 - - astrid:

åhhh... att åka pulka är ju skitkul!! :D

va söta ni är tillsammans förresten ;)

hoppas att det är bra, puss! <3

#16 - - made:

WOW, så snygga! Jag har en HEAD snowboard!!