Så var det gjort!

Gaddad för livet ;) Haha...

När jag kom dit igår hade Emilia gjort min sjöhäst.. Inte alls som jag tänkt, men jag visste ju inte riktigt hur jag ville ha det själv. Den var så himla fin i alla fall! Och efter smakråd från min syster så körde vi ;)

3 timmar tog det!! Ajajaj! Men gjorde inte alls lika ont som på foten, men dock ont.. Foten tog ju bara en timme, så det var ju lite skillnad.. På slutet var det som man gått över någon smärtgräns för då plötsligt började det bli OUTHÄRDLIGT.. Svettades som en gris, haha, och bara skakade i hela kroppen.. Men sen var det klart :)


En nervös Lovan ;)



Orörd..........



Uppritad..







Tadaaa.... ;)



Inplastad!



Dagen efter. Hon är både gullig men bestämd.. Som jag ungefär ;)




Den blev större än ni trodde va ;)

#1 - - linna:

iih ja den blev stor! men söööt och du! :) ♥

#2 - - Syster:

Så JÄLAAA FIIIN!!! =) =) =)

Avis juh.. ;)

#3 - - Jessica:

ja oj vad stor den blev i jämföresle med vad jag föreställt mig. Tänkte mig i storlek med ödlan du har haha, men den blev jättefin!♥ Men usch för smärta i 3 jävla timmar!! Ska jag överhuvudtaget våga fundera på tatueringar eller?! xD Puss!