Tatueringen..

.. Sitter fortfarande kvar, jösses det var ingen gnuggis ;D Vad ska mamma säga??  

Men nu är den en del av mig foreeeever, får se det som min lilla vapendragare på axeln som får vara mitt stöd i vått och torrt ;)

För att svara på era funderingar: ja den blev nog något större än JAG tänkt, men hade ändå föreställt mig en ganska stor eftersom jag ville att det skulle synas vad det var och inte se ut som en fläck på håll ;) Och Emilia (som gjorde den) förbjöd mig nästan också att ha den mindre för det tyckte hon inte skulle bli snyggt.. Så.. När man gör det lär man väl göra det ordentligt. ;) Ska man bara ha en tatuering på ryggen så menade hon att man ska ha en som syns. Och nu är det nog med tatueringar för mig... :) Eller ja.. För nu iaf ;) När jag får barn kan jag tänka mig att tatuera in deras namn.


Den är fortfarande lite sårig och ömmar endel, men känns som den här kommer läka myyyycket snabbare än den jag gjorde på foten förut x) Det är bara att smörja smörja smörja, typ hela tiden ;)



Med blixt. Välinsmord ;)
#1 - - Syster:

Så j-ä-l-a snygg!! BITCH!!! ;)

#2 - - Lina S:

Vad snyggt! Passar dig ;)

#3 - - Alessandra:

Skit snygg! Hade säkert inte blivit lika snygg som mindre!

Ha en fin dag!

#4 - - linna:

mindre blir så plottrigt men jag hade personligen inte vågat göra en sån stor tror jag :) men den passar dig o den är sjukt söt :)

#5 - - Maria S:

Jättefin :)

#6 - - Knorkan:

Fan vad tuff! Tror aldrig jag har sett något liknande :) Min nästa kommer bli en fjäder på inidan av armen. Har velat haft den länge nu. Ska du göra någon mer snart?