Back to reality

Typiskt att helgen skulle gå så fort, den som vi planerat och laddat för så länge :D Men vi har haft grymt kul!!
Nu ska jag iväg och jobba kväll strax.. Har trixat massa med min bloggdesign i helgen, med hjälp av min braiga kusin Astrid som typ är bäst på sånt där. Tycker själv att det är skitkul att hålla på, men jag är inte lika duktig som hon än ;) Men jag lär mig ;) Tyckte att den jag har nu är så mörk och trist, kände för en mera somrig, men ni får hålla ut tills det är klart ;) Astrid visade mig lite nya coola program som man kan använda sig av och nu har jag suttit och lekt hela förmiddagen, nörd som man är x) fanns ju hur mycket balla grejer och effekter som helst som man kunde göra!! Photoshop är ju ganska svårt att använda tycker jag...
Men plikten kallar-vi hörs mer sen!
#1 - - jess:

ja ledighet svischar alltid förbi i 120..fattar inte varför? Livet borde ha en pausknapp tycker jag;) Hoppas det gick bra att jobba! Fina och härliga bilder:)Den där glassen var ju enorm,en hel måltid ju...men den såg mumsig ut! Hoppas din bror använder peruken flitigt,himla snygg x) Puss å kram vännen

#2 - - linna:

hihi vad söta ni var på alla kort :) såg ut som ni hade det jätte skoj!! :)

hoppasdet gick bra på jobbet. pussis

#3 - - Emma:

Niiiice!

#4 - - Susanne Hallqvist:

Vad duktig du är på att uppdatera! Ska läsa igen här nu :)