Ny bloggdesign!

Sådärja- nu är den nya bloggdesignen på plats! (Tack Astrid!) Hehe, klart det ska vara lila och rosa så man nästan blir hypnotiserad, helt rätt! 

Får väl se hur länge jag håller mig tills jag tröttnar på den här och vill göra en ny, är ju så roligt att leka med photoshop x) Kolla bara här på bilden jag piffade till, jag ser ut som en seriefigur :D



Med photoshop behöver man aldrig se ut som fan på bild ;) Synd bara att jag inte hajjat det där med att reducera bilringar runt magen och sånt, det vore ju klockrent!!! Får öva på det ;)

Slitig dag på jobbet idag- AVA hade massa överbeläggningar och det var massa patienter som skulle hem med diverse hjälpinsatser.. Phu.. Inte helt lätt. Har dom senaste dagarna haft en introduktion med mig, känns lite avigt att hon ska gå med MIG x) Står inte på förrens jag jobbat 6 månader- jösses. Hur gick det till? Får jag inte kalla mig ny längre?? Paniiiiiik!!

Pös direkt till Fjärran Höjder badet för att simma efter jobbet, är ju kalasvarmt ute nu! Vilket underbart sommarväder!! Må det hålla i sig :) Simmade en timme så var riktigt duktig, men sen efteråt var jag så trött att jag höll på att somna gåendes på hemvägen. Jobbigt det där.


Älskar att simma, så skönt och avkopplande :)


Vill ni se mer galna bilder från midsommar kan jag tipsa er om att besöka min systers blogg xD Cillabacill. Fniss.
Galen familj, galen afton ;)


Nää, vad sägs om en stödvila nu då? Sov gott vakna torrt!

#1 - - linna:

vad söt blogg du fick sötis! me like! och rosa is the shit!

ja ja tänkte att det vore kul med mer linna bloggeri ^^ så mer lär det blir.

det var Kristofers mamma o syster som med var med på resan :) så becka är hans lilla söta syster :)

jag har inte lagt upp några bilder på BDB .. jag har inte orkat ;) men antaratt det kommer.

puss på dej heting.

och du man behöver inte retuscha dig du är fan det snyggaste som gått i ett par skor :)

#2 - - Anonym:

var med i min tävling!

http://fotograbben.se/2010/june/tavling-pga-resa.html#comment



Anmäl dig flera gånger så har du större chans att vinna! lycka till, ha en bra kväll!

#3 - - Anonym:

gillar din nya header :D

#4 - - Anonym:

sv :)

Anmäl dig flera gånger så har du större chans!

#5 - - Syster:

Åhhh...det blev ju sketafin =D

Du är hajj på det där asså ;)

Simma lugnt!

Puss på sig!!

#6 - - Tobbe, | Tomelillas största blogg...:

Hejsan Hoppsan!

Allt bra med dig?



Ha en toppen Onsdag!! :D

#7 - - HelenaN:

Jättefint! Du verkar ha blivit ett riktigt photoshopproffs! :)