Baka baka kaka

Hej bloggen!

Läget?? Själv börjar jag bli laddad för en kanonhelg :D Lovan ska nämligen ha sin 25-årsfest då, lite för tidigt, men det gör inget ;) Och den kanske inte blir så stor som jag önskat när det inte gick att få tag på någon lokal, men det blir kalaskul ändå- dom flesta av mina favoriter anländer och det ska bli jätteroligt♥

Får ju besök från hela Sverige över helgen också, 3 härliga tjejer jag inte träffat på lääänge kommer och våldgästar! WEEEEE!  (M.fl såklart)

Så nu är det bara en jobbdag kvar sen kommer dom imorgon e.m. :)

Ikväll har jag bakat och grejat X) Hoho. Kladdkaksmuffins blev det.. Typ 4 dubbel sats MUMS...


Bakningsdax!




Taggad bagare ;)




Man måste ju få provsmaka?


Va gloru på??


Va? Jag?? Jag har inte gjort NÅGONTING X)


 
Tadaaa.. Blev i alla fall ett par muffins innan det var klart, trots att några ligger ogräddade i magen ;)




Dessa tjejer kommer imorgon!! Då blir det verkligen catch up och tjejkväll :)







Dessa bilder är 3 år gamla (och en korthårig jag!) men snart lovar jag lite nytagna bilder ;)


Tjing!

#1 - - LinaH:

Hey! Känner igen slickepotten och muffinsformarna ;) Attans att man missar dem där godingarna. Hoppas ni får en grym kväll iaf...vi hörs och ses snart! Puss

#2 - - CillaBacill:

Hahaha....va söt du är BullFia!! xD

Ser fram emot lördag...nu fokuseras det på DRICKANDET eftersom det inte blev nån Eurovisionfinal!! =( =( =(

Pussis!!

#3 - - jess:

vad duktig du är som bakar:)Dom är ju supergoda dom där muffinsen:) Å denna gång är det jag som är korthårig;) Ska bli så skoj, nu ses vi om bara några timmar!wee:) ha en bra dag så länge!Puss å kram

#4 - - Angelica:

Hoppas du får en fantastisk fest! Vi firar när jag kommer hem också tycker jag. Jag ska tänka på dina muffins i helgen, hade vääääldigt gärna tatt en eller två av dom, höhö ;-) Sköt om dig gullet! Puss puss

#5 - - Lina:

snyftar Jag vill också vara med... tusan att jag ska vara tjock och pank just nu... Vi hade ju för sjutton kunnat vänta några extra månader med bebben så jag hade fått vara med o gosa med er snyftar lite till Jaaaa, jag tycker synd om mig själv.. men det är bara för att jag saknar er alla så frukatnsvärt mycket!!!! puss på nosen