Nycklar!

Japp- nu är lägenheten vår! Fick nycklarna idag! Är ledig imorgon och helgen så nu blir det flyttstök i dagarna tre... Nu är det bye bye Urbergsterrassen. Från och med lördag är vi Brynäsbor :) Södra skeppsbron. Såg båtarna åka runt där ute idag med när jag var dit, kommer bli en lovely view att ha från vardagsrumsfönstret :D
Tar väl knappt 5 min att gå till stationen därifrån och kanke 10 min till stan. Blir prima det!


#1 - - jess:

Åh,hoppas det går bra med inflyttningen nu:) Väldigt tråkigt att ni blir utan internet så länge dock:/Blir tomt utan några updates från dig ju..men du kanske kan kila och låna dator någonstans?hoppas:)

Himla trist med utskällningen ni fick. Utskällningar är aldrig roliga och än mindre om man faktiskt inte ens förtjänat dom:/ Men försök att strunta i det.Ni gör ett bra jobb och ni gör det för patienternas skull..finns det ingen hög chef att ta upp detta problem med eftersom det ju verkar vara något som ofta sker..alltså att läkarna inte gör det dom ska. Känns ju inte alls rätt att ni ska behöva lida för det och har man arbetsuppgifter ska man ju göra det...jag försöker vara hård med att inte ta andra uppgifter men är inte så lätt alla ggr. Vet man att tredje part blir lidande så kan man ju inte bara skita i det...



Jag hoppas att ni får en bra helg och kommer i ordning snabbt i nya lyan!Uppdatera så snart du kan:)Puss å kram