Allt möjligt skit.

Känner att fantasin flödar med överskrifter just nu... Moget ;)

Idag var det slut på friden på jobbet.. Har varit fullt upp hela dagen! Och allt ska ske samtidigt också så helst ska man ha 7 armar! (OCH ben så man tar sig fram jävligt snabbt) Men ska inte klaga, jag gillar lite tempo och nu har det faktiskt varit lugnt på jobbet LÄNGE! Kanske är det vårsolen som gör det, men det har varit lite patienter på hela sjukhuset.. Fast idag var det mera sig likt på avdelningen igen med överbeläggningar..
Har varit en bra dag trots fullt upp, så jag gnäller inte alltid ;)

Efter jobbet blev det träning: skivstång. Första gången jag provade det. Det var jobbigt, förstås. Skönt dock att köra igenom hela kroppen. Kommer nog vara så lagomt skönt imorgon..  Har dock sämst tålamod i världen ibland och hängde väl inte riktigt med på alla övningar hur man skulle göra, så surläppen var ute ett tag ;) Har en tendens att bli irriterad när jag inte hänger med, hehe ;) Men var helt svettig och slut efteråt så så jävla fel ute kan jag inte varit trots allt :D


Dagens seriösa bildserie innan träning...

 





Så blir det när det egofotas... Kan inte hjälpa det. Camera loves me!



Nu ska jag invänta bästaste Greys på tv, sen blir det även en ny fravorit som jag måste se: off the map. Så grymt bra! Har ni sett den? 22:00 på kanal 5 onsdagar. Kollar typ aldrig på tv längre (hur mycket tid och ork har man över nu förtiden liksom??) Men onsdagar sitter jag i soffan som ett smäck ;) Dock är 22:00 lite sent men jag brukar spela in (Man har ju inspelningsbar box vettu, flashy flashy), eller som ikväll kan jag vara vaken längre eftersom jag jobbar kväll imorgon och får lite sovmorgon ;)





Snygga läkare som springer runt i djungeln och räddar liv med det som finns tillhands.. kan det bli bättre? :)



Såg även denna film igår.. Har sett den förr men hur bra är den inte?? Gringade ihjäl mig den här gången också.. Lägg ihop FLERA toktragiska händelser som du kan föreställa dig i en människas liv, lägg sen till lite passionerad (helst förbjuden) kärlek och Robert Pattinson som bara kan se tilltuffsad & sexig ut som ingen annan... (Trots att han är ganska ful) Voila! Se den om ni inte sett den :)

#1 - - jess:

hihi,söta bilder på dig gumman:) Jag är som dig, blir också rätt sur om jag har svårt att hänga med..men huvudsaken är ju att man känner att passet ger något:)Har aldrig testat skivstång...mina armar är ju min svagaste länk eller vad man ska kalla det så har en känsla av att jag knappt skulle orka halva passet med den där stången;) Hoppas du får en mysig tv-kväll och en skön sovmorgon! Puss &Kram

#2 - - sabina:

Det är ju synd =( du får passa på att ha nagellack när du inte jobbar!

#3 - - Maria S:

håller med dej om att skivstång är bra men tungt :D Bara testat de vanliga klassiska grejerna på vårat B: iga gym dock inget pass eller så :P