Spik i tån...

Tjoho!

Idag en ledig måndag.. (Efter helgjobb..) Skönt att vara ledig förvisso men då ska ju ALLT det där "roliga" fixas.. Såsom tvättning och storhandling... (Jäsp) Var ju så jävla tomt i vår kyl nu att det ekade ordentligt där inne. Har levt på gamla mögliga rester i en vecka nu ;) Men nu har vi i alla fall handlat så mycket att vi knappt kunde bära hem allting xD

Har även varit hos min bror i huset idag igen och hjälp till några timmar.. Fan vad dom jobbar på! Nu är typ hela köket urrivet också.. Intressant att se hur hus ser ut under allt skit som sitter ytterst ;)

Var i alla fall en ny hög med bråte som skulle bort nu, men den var väl kanske 1/3 så stor som högen förra gången.. Tur nog ;) Nu var det dock bara jag och mamma så tog lite längre tid när min starka sambo inte var med ;) Dessutom råkade jag dra i en planka som satt fast- så jag tappade den rakt på min fot.. Vad jag inte visste var att det var en spik på undersidan som gick rakt igenom skon och in i min stackars tå! AJ! Blev inget jättedjupt hål, blödde lite men vet inte om det är så bra att få en rostig spik i köttet.......  Hela tån är skitöm nu! Så nu när ena foten är bättre ska jag väl få ont i den andra ;) Haha!

Vi fick i alla fall undan högen, plus ett berg med sågspån som legat under golven innan...  Så nu är det fritt fram för pojkarna att fylla på med nytt skit ;) Nästa gång jag kommer är det väl lika mycket igen förstår jag xD Är ju många rum som ska slitas ur och det är så grymt mycket mer virke i alla rum än vad man kan föreställa sig. Lager på lager på lager...


Köket som nu är urrivet ;)



Nu har "grundväggarna" kommit fram som består av stockar.. Tjusigt va ;)



Killarnas framtida rum... Där till och med jorden kommit fram! Men jordgolv kanske kan bli nya grejen ;) En egen liten sandlåda inomhus liksom :P



Sågspån fungerade som isolering förr i tiden...



Högen vi släpade bort idag... Bra träning kan jag säga!





Gillar ni min nya snelugg??? 80-talet ringde sen och ville ha den tillbaka tyvärr...



Trött som ett as... När kommer den där energin tillbaka?



Nu blir det lite filmkväll... Imorgon är det back to work igen som gäller... Zzzzz...
#1 - - jess:

vad du sliter även på lediga dagar,starkt jobbat:)Hoppas det inte blir nåt problem med tossingen efter den rostiga spiken:( har för mig jag hört att det ska kunna hjälpa att sitta med den skadade delen i ljummet såpvatten..ska tydligen dra ur skiten eller vad man ska säga...Hoppas filmkvällen ger lite vila så du har nu energi snart, annars får du bilda klubb med mig;)hihi,å söt du var i luggen..kan meddela att jag hade nåt liknande men det var nog på 90-talet x) sov gott!puss&kram

#2 - - Carola:

Någon är väldigt ute efter dina fötter...=-))