Neeeeeeeej......

Under hela den gågna natten på jobbet har jag torkat skit och spyor :( HELA NATTEN! Vi har grubblat vad det kan vara i hopp om att det inte ska vara calici, men onekligen stämmer alla symptom otroligt bra..

Fattar ni hur smittsamt det är om man måste stå där bredvid patienten när denne kräks?? Tycker otroligt synd om patienten såklart... Men även om mig själv!! xD För är det calici så finns det fan inte ens chans att jag klarar mig. Faaaaaaaaaaaan, har sån ångest nu... VILL INTE!

Är ju som vanligt som ett skämt med mig och mina magsjukor. Firade in förra nyåret med magsjuka, ska jag behöva göra det till en jävla tradition nu??
Jag har massa planer som jag inte vill missa.. Men så är det ju alltid när det gäller mig, kommer alltid som mest olägligt.. Och det säger alla, men jag menar fan allvar! Man får väl vara tacksam om man slipper ha det på flyget till Thailand som jag hade sist!!

Har nyss vaknat och känner mig trött och less.. Ont i magen har jag också, men det är förmodligen psykiskt för så fort går det inte... Det kommer lagomt till nyår! Inom 48h.

Nu ska jag och A iväg och fira jul med hans familj lite i efterskott, i Uppsala..
Jag har INTE tid eller lust att bli sjuk nu och sen få en urspårad mage i flera månader.. Varje vinter tänker jag att jag kanske borde jobba med något annat, haha.. Ska man utsättas för det här varje år x flera??

Räcker det inte med att man har ont i tandjäveln... Den är för övrigt lite bättre men vågar knappt säga det, då ligger man väl snart och hulkar.


Ja, jag är bitter   

#1 - - Sofia:

Usch och fy!! :-( Håller alla tummar för att du slipper eländet och får fira nyår som planerat!



KRAM

#2 - - pim:

hoppas du klarar dig!!! gott nytt år :)

#3 - - jess:

nä,fy f*n:( hoppas du klarar dig från den där himla kräksjukan...vore så himla typiskt om du åker på det nu igen! Jag håller alla tummar jag har för att du ska klara dig! hoppas ni får det mysigt med det sena julfirandet:) kram på dig