Klassfesten

Vilken lyckad kväll det blev igår! Var såå kul att träffa alla, även om det var en hel del som inte kunde komma.. De får förstås ta revansch nästa gång :)
Vi blev väl ändå ca 18 stycken här igår tror jag?? Så det var fullt hus kan man säga ;)
Bästa bästa underbaraste klassen

Självklart en stor tomhet utan Johan. Huvudpersonen. Men han var där ändå! Inte missade han den tillställningen.. Vi hoppas att han log uppifrån sitt lilla moln! Vi spelade Top Gun-Take my breath away, och kramades för Johan. -En av hans favoriter. Det kom kanske någon liten tår här och var men mestadels var det skratt. Vi skålade för Johan. Spelade självklart Charlotte Perrelli och buggade för Johan ;) Han hade ett väldigt gott öga till Perrelli förstår ni, haha. Vi dansade inte lika bra som han förstås, Johan var kungen av bugg ;)
Vi minns med värme och glädje.. Vi hyllade honom natten lång! :)


Gårdagens värdinna :)


Gårdagens värd!



Frugan och Tommyboy


Tre söta flickor: Åsa, Emma, Linda.



Söta som sockervadd ;) Susanne och Lotta



Puss :) Linda & Åsa


Lotta & Therese



Stefan & Fredrik var lika laddade som alltid ;)



Magnus & Cilla kom förbi också.. Cilla (som också är sjuksköterska för er som inte visste) var ju lite handledare åt några i klassen under sista praktiken.. Bland annat Johan..



Emma & Rebecka



Systrarna natt och dag ;)



Finns det hjärterum finns det stjärterum ;)



Lotta, Rebecka & Cillus






Fredrik & frugan... Frugan var tapper och kom trots att hon tidigare på dagen ramlat ur sulkyn på travet och gjort illa sig ordentligt i ryggen.. Min stackars fruga!!



Puss♥


Japp, vi hade ett litet dansgolv också ;)



Gulliga Åsa!



Dom spottade inte direkt i glaset ;)



Jag och Susanne :)



Djupa diskussioner ;)



Frugan och jag slogs om sista ostkroken... Jag vann ;)



Lotta fick nöja sig med en citron.. MED skal på ;)




Tequila mästarna ;)






Turturduvorna i taxin :)



Jag och min lilla turturduva ;) Gillar att taxi chaffisen också var lika laddad x) 

Därefter härjade vi på Oleary's i några timmar ;)



Tack underbara ni för en riktig helkväll♥
Ni är bäst!!!
#1 - - lillasyster emmaa =):

haha gillar att du kopierade min annandags-outfit ;)

fina ni är allihopa, det värmer i hjärtat att veta att ni hade kul för johan! och jag är faktiskt nästan helt säker på att han var närvarande.

måste också säga att jag har världens vackraste systrar ♥

pusss & kram

#2 - - Anonym:

snygg klänning du har :)



jag vill också åka skidor...fast vi har inte haft så mycket snö i år som förra året

#3 - - jess:

vilken rolig kväll ni verkar ha haft:) Å johan var nog med och festade loss han också! Skoj att få se cillas kille också, så söta dom var ihop:)



Ha en riktigt bra vecka nu!jag hoppas den ska flyta på bra så de 6 jobbdagarna går snabbt:) kramkram

#4 - - Linna:

vad härligt att ni hade det kul. och du är lika vacker som alltid!! ♥



klart att han kikade ner på er... hur skulle han kunna låta bli! PUSS

#5 - - linnea:

Hej, vilken kul blogg du har. jag går själv omvårdnads programmet så det är ganska intressant och se var du skriver om :)

Men nu har jag en liten fråga om själva blggen. Hur gör jag som du, där det står allra längst ner i mitten ''tidigare inlägg''

Hade varit jätte glad för svar, har nämligen letat jätte länge hur man gör men inte hittat :)

/linnea

#6 - - Johans lillasyster:

Är helt övertygad om att Johan var med er<3 speciellt när perelli spelades kan jag tänka mig =)