Ledig dag.

Herreguuud vad trött jag var igår efter jobbet. Eller jag var trött hela dagen men sen blev det fan extremt! Det tar på krafterna att jobba långhelg... Somnade helt ärligt kl 20.30 igår och sen sov jag i 13 timmar. Haha! Men det var nog välbehövligt. Hann ju knappt bli helt frisk innan jag var tillbaka på jobbet heller...

Men nu är jag frisk och mår prima! Idag har det varit underbart sommarväder, så vi tog oss till Victoriasjön igen och badade. Premiärdoppet här i Sverige för i år! Härligt! Tänkte om vi skulle ta havet först men sen tänkte vi att det nog fortfarande är skitkallt i vattnet?? Det är ju inte Medelhavet liksom  Vet inte riktigt vart man ska åka och bada här i Gävle egentligen.. Som inte är alltför långt bort? Tips, någon?? Det ska helst inte vara bajsvatten ;)



Victoriasjön...




Klippor..



Sooool!



Två strandade miffon ;)






Ingen badkruka här inte..!








Nu var jag alldeles nyss ut och sprang första gången efter jag blev frisk. Men herreguud vad tungt det gick, fy fan! Känner mig som en jävla elefant som luffsar fram... (Ser förmodligen ut som en också..) Har ju inte tränat ordentligt sen innan vårruset egentligen och det är ju 1,5 månad sen nu.. Först var det ju magen, sen blev jag förkyld och sen fick jag halsfluss. Nu måste jag väl fasiken få vara frisk och komma igång igen. Men fattar bara inte hur jag ska komma tillbaka och orka springa en mil igen, det känns väääldigt avlägset just nu... Huff!
Tjejmilen är i september så det är bara att sätta igång...


Nää nu blir det lite soft på balkongen med en bra bok!
#1 - - Susanne:

Fina badpics! Tycker nog att Harnäsbadet är bäst...

#2 - - jess:

vad nice med finvader pa lediga dagen:) ser grymt harligt ut vid den dar badplatsen!! Jag hann med ett havsdopp innan vi reste, kande att det skulle droja sa lange annars:)Var uppfriskande som bara den!:)



Du far vara snall med dig sjalv, klart det gar tungt att springa da du inte riktigt varit igang pa lange och dessutom varit sjuk:( ar hemskt hur snabbt man tappar..ar lite enerverande da man tranar hart och sen ar det borta pa ett kick om man inte tranar pa ett litet tag...Kommer ga seegt for mig med nar jag kommer hem...har inte rort mig manga knop har direkt. Men,men...man far bita i det sura applet:)

Vad gulliga dina brorsbarn ar!!:) sa lika din bror tycker jag:)

Hoppas att du har det bra min van! puss och kram!!

#3 - - Josefin:

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

#4 - - Smsa Låna:

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!