Onsdag!

Har ni haft en bra dag??

Jag har haft fullt upp på jobbet men dagen har varit bra, tycker om att ha fullt upp om det är något stimulerande ;) (Calici räknas inte dit..) Har senaste dagarna faktiskt bara kommit in AVA-patienter på mitt vårdlag så jag är (chockad) nöjd! Observations-patienter, oklara diagnoser och hjärtpatienter! Alla har i princip stått på egna ben och inte på mina! Check!
Hade ett hjärtstopp igen också... Sjukt det där egentligen. Att hjärtat bara kan stanna. Är man på fel ställe då så är det kört, om man har otur. Tack och lov var det någon smart jävel som kom på det här med pacemaker, för de som har hjärtan som får för sig att stanna då & då! In med en sån som backup, och sen är det bara att leva vidare ett tag till :)


Har bokat klipptid tills imorgon också. Bästa Cissi på Studio 8 är alltid flexibel när jag ska klippa mig ;) Är ju inte såndär duktig människa som bokar in tid månader i förväg.. Nää jag kommer på att jag vill klippa mig och då ska det ske NU! Helst igår ;)


Har vart ut på en springtur efter jobbet också.. Kämpar på tappert tycker jag trots att det går tungt! Men nu ska jag mysa loss i soffan resten av kvällen och kolla på bästaste Greys♥ Det kan jag väl vara värd!



Laddad löpare? Hmmm.....