Snörvel..

Suck, känner mig inte piggare idag direkt. Vaknade 06 och hade skitont i huvudet, kändes som jag svalt en fotboll och värkte i båda öronen. Klev upp och tog Alvedon och sen sov jag till 10.30.... Zzzzz... Känner mig väl lite bättre nu, är ju alltid som värst på morgonen. Men DRYGT! Har inte tid att vara sjuk nu, ska fan jobba 6-dagars vecka. Och allergin blir såå jävla dryg när det är såhär.. Behöver bara titta ut på balkongen så nyser jag. Är så sjukt mycket pollen i luften, har det varit nåt jäkla utbrott i helgen eller vad?? Allt är täckt av ett gult lager, irriterande! Nää nu jävlar ska jag bli frisk! PRONTO!



Ganska likt mig faktiskt...
#1 - - pim:

ja men dte måste vara mer pollen just nu. min näsa har runnit igrå och idag och det har den inte gjrot på säkert tre veckor

#2 - - jess:

usch, hoppas du kryar på dig snabbt vännen!! Verkar i övrigt som ni hade en riktigt bra helg i sthlm:) ni hann med mkt och du gjorde som alltid massa fina shoppingfynd! älskade din aprikosa tunika/klänning också:)Å den där massagen lät nice,mumsigt med choklad ju:) Du får försöka kurera dig så håller jag tummarna att du snart är frisk! stor kram!