Märkt för alltid.

Ja, buset jag skrev om igår har jag och min syster gjort idag! Vi har nämligen tatuerat oss tillsammans!
Vi har pratat om det här länge nu, men idag blev det av, nu kändes det helt rätt!

Jag och min syster har en relation som kanske kan vara svår för andra att helt förstå.. Vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans, och har klarat oss så pass bra just för att vi alltid haft varandra. Hon är en av dom som betyder allra mest för mig!

Den här tatueringen har ingenting med gud att göra. Den innebär snarare att man alltid ska ha tilltro på livet, och på varandra! Ge aldrig upp hoppet.

Älskar dig syrran, kommer alltid finnas där för dig! Även om jag dör före dig så ska jag komma och spöka för dig ;)



Störst går först... Så storasyster fick börja ;)



Syrran är stenhård och rörde knappt en min ;)





Resultatet!!








Sen var det min tur, och jag var inte lika cool ;) Var skitnervös, trots att jag gaddat mig massa gånger förut haha xD


Andas ;)



Det GÖR faktiskt ONT haha.. Men det är det värt ;)



Reultatet på mig :) Gjorde min något mindre än syrrans.



Vi är supernöjda!!♥


Jag brukar alltid säga att "det här var min sista tatuering, nu ska jag inte ha några fler!" men är nog ingen idé att jag säger det ;) Har ju 4 stycken nu.. Det är lite som en drog och har man väl börjat så kan man liksom inte sluta :P Så det blir kanske någon mer i mitt liv, det vet man aldrig... Men inte än på länge ;)

#1 - - Lina:

Awe, så fint. Och att ni gjorde det tillsammans gjorde ju bara det hela ännu finare! :)

#2 - - jess:

vad fint det blev:) verkligen!! jag tror också det är så, har man gjort en vill man ha fler..jag kommer ju aldrig till skott att göra den första (prioriterar dom där resorna istället och lite annat;)) men har nog ganska klart för mig vad jag ska göra när det väl blir dax och man hittar rätt tatuerare. Men förstår att ni är nöjda med era:)



Fina granar du köpte till fönstret också:) riktigt mysigt med lite ljus i mörkret! kram på dig vännen

#3 - - Linna:

de är ursnygga!!!

jag vet hur det är med att man inte vill sluta.. helt sjukt knäppt. sitter redan med o vill ha fleeer xD



men vi får la se.

häsla syrran!! PUSS

#4 - - Syster:

Åhhh...bästa snuffsan! Du är ju för underbar!! <3 <3 <3

Är så himla nöjd med tattoon!! =D Är ju den första som jag kan se utan att titta i spegel och jag kommer på mig själv med att sitta å spana på den hela tiden! ;)



Kraaaaam!!!!