Inflyttningsfest hos L&C!

Igår var vi bjudna på inflyttningsfest hos Linnéa och Christoffer som blev sambos för ett tag sedan. Så grymt fin lägenhet efter ån har dom fått tag på! Lite sekelskiftsanda, hela huset såg ut lite som ett slott :) Verkligen superfint har dom fått det, så där kommer dom nog trivas!!

Temat för kvällen var svart, eftersom det var halloween. Jag kände mig inte så kreativ gällande att klä ut mig så jag var lite orolig, men när vi väl kom dit var det tur nog inga andra som var utklädda heller xD

Blev en ganska lugn kväll för mig och A, vi var inte riktigt partyladdade så vi gick hem ganska tidigt och följde inte med ut.. Men det var ändå en trevlig kväll och roligt att träffa alla :)

Jag var ju med mamma hela dagen igår ute hos brorsan i huset. Dom håller på att gjuta golven nu för fullt och gör cement.. Var inte riktigt några uppgifter för mig och mamma, så vi tog tag i skrothögen på gården som växt på sig igen sen sist ;) Vi har även varit där idag och fått bort det sista så nu är det rent och snyggt på gården! Kanske inte prio 1 just nu för brorsan att fixa med den, men ändå trevligt att få det gjort så det slipper se ut som en igenväxt soptipp ;) Mamma har klippt ner massa buskar och träd som vi har släpat iväg.. Nu är ju allt rivande klart med nedervåningen så nu får vi hoppas det hålls rent ett tag ;) Övervåningen är ju som sagt inte aktuellt just nu att göra något åt. Nu är det dags att isolera och fixa med golvvärme och sånt, innan de anställt ett gäng som ska lägga alla yttergolv, tak, och väggar. Så snart kommer det börja likna något, efter mycket slit där ute ;)

Kommer bli en SJUJÄVLA majkase av allt skrot från rivningen sen kan jag säga, jisses... Eller novemberkase kanske ;)

Men upptäckte hur otroligt rogivande det är att gå och påta i trädgården, vilket fick mig att inse att jag längtar efter en egen gård... Haha.. Men mamma gav mig onda ögat när jag sa det, inga fler renoveringsobjekt tyckte hon ;)


Jag igår med min nya fina fjäder :)



Svart tema... Inte helt vant för mig som älskar färg, så fick bli lite färg på truten istället ;)



Heelsen på!



Ett fint & härligt tjejgäng♥


Men in black..



Ett glatt gäng :)




Lotta visar sin äkta hälft en liten dans..




..Den var bra tyckte han!



Jessica & jag




Carro & Jessica




Snyggaste värdinnan ever: Linnéa!



Jag och en pojkvän som bara ääälskar kameran ;)



En glad snygg tjej :)





Erik & Lotta




Lotta & Carro




Diverse folk..



Kvällens värd Christoffer, även Linnéas blivande man ;)







Tack Linnéa och Christoffer för att vi fick komma :)
#1 - - Sonia:

TACK för att du la upp foton från igår på alla fina ni <3

#2 - - A.L:

va kul ni ser ut att ha haft det!