Rihanna

Jag var så satans avundsjuk på alla som skulle gå på Rihannas konsert i Malmö ikväll.. Fatta vad GRYMT! Hon är ju så jävla bra! Så blir konserten inställd typ i sista stund för att hon blivit sjuk. Fy fan vad surt!! Usch vilket antiklimax, kan fatta att alla som skulle gå är grymt besvikna............




Men en sak är säker, det är att den där kvinnan kan sjunga! Snygg är hon också!





Hon kan sannerligen få en på rätt partymood ;)

#1 - - jess:

blir en kommentar på alla inlägg på senaste i detta;) Fy, håller med..tänk att ha sett fram emot och laddat för en kosert som sen inte blir av..jag vet ju mkt väl hur besviken man blir då sådant man sett fram emot, kanske sparat till, tagit ledigt för o.s.v. inte blir av...det suuuger:( Tur detta inte hände med brittan för er del i af:)



Jag förstår precis det du skriver med jobbet och att det inte alltid är dåligt, men som du säger, är ofta de dåliga dagarna man behöver skriva av sig om...jag tycker också om att skriva av mig. Klart det är kul att berätta om bra saker också men det blir en annan sak. Men bra att du klargjorde även om jag hade förstått det hela från start för jag är rätt lika:)



Mysigt med inflyttningsfest också:) Du var så fin i dina röda läppar:) Stor kram på dig!