Premiären av Korint!

Min f.d kollega Carolina har sadlat om helt och hållet och bestämt sig för att prova uppfylla en av sina drömmar: öppna klädbutik! Grymt modigt, stark och inspirerande av henne måste jag säga!! Denna affär heter Korint och hade premiäröppning igårkväll!

Då var det alla med VIP-inbjudan som fick komma ;) Så vi var ett gäng från jobbet som åkte dit såklart! Där var det skumpa och massa gott att tugga på! Och WOW vad fint dom har gjort affären! Riktigt snygg! Det är lite exklusivare kvinnokläder kan man säga. Flera märken som inte går att få tag på i Gävle i någon annan affär. Det fanns otroligt mycket snygga kläder faktiskt! Kvalitén är ju dock lite högre så det kostar ju lite mer, men jag ska definitivt unna mig något snyggt där framöver :) Var så mycket folk igår så orkade inte trängas och prova då, men ska gå dit någon annan dag och prova i lugn och ro :)
Finns även massa smycken från märket SNÖ.

Så alla Gävlebor, eller alla som passerar Gävle: gå in och kika och handla av Lina nu :) Jag hoppas verkligen att det kommer gå riktigt bra för henne! Kvällen igår kändes som en succé i alla fall, alla slet och drog i plaggen, hehe ;)


Korint som ligger på Drottninggatan 25. (Gå mot stationen och sväng vänster in vid Harrys)



Champagne utdelning :)







Mina söta kollegor Jonna & Malin!



Caroline kikar på alla snygga SNÖ-smycken :)




Toksnygga butikägaren Lina! Himla fin klänning hade hon på sig, såklart finns den att köpa i butiken ;)




Sen efteråt drog AVA-gänget vidare till Brända Bocken och tog någon öl... Riktigt trevligt :)


Jonna och Titti



Mickan, jag och Malin



Snygg Evve :)



Vi satt faktiskt ute, det var en sån himla ljummen och skön kväll :)



Lovan




Malin :)


En jäkligt trevlig kväll blev det faktiskt :)