Lediga dagen.

På den lediga dagen ska man ju hinna med ALLT... Men lite har jag väl i alla fall hunnit med! Har piffat till frillan hos frissan, några småärenden på stan och även en spontan lunch med Emma :) Sen hem och fixa med den superroliga tvätten.. Men denna gång tvättade vi alla täcken, kuddar, madrass-skydd, filtar.. Både jag och Anders har märkt att vi måste vara känsliga för kvalster.. Det blev ganska påtagligt efter att vi kom hem från Thailand där man bara sover med lakan. Blir alltid astäppt när man ligger i sängen, får kliande och irriterade ögon, får huvudvärk... (Nu är vi iof förkylda, men även annars också alltså) Någon som har något kvalstertips kanske?? Vet att man ska tvätta sängkläder så ofta som möjligt, inte bädda, och försöka vädra dom ofta och så.. Det gör vi redan! Men tvätta täckena har vi med handen på hjärtat inte gjort på lääänge... ;) Inte fan var det helt lätt att få ett duntäcke torrt heller, kan jag berätta!

Nåväl, därefter kom min kollega Malin förbi och hängde med mig några timmar. Mat fick hon också ;)

Och en annan sak! Jag och Anders fick våra ringar idag...! Nu kan man väl säga att vi är luspanka, men lyckliga ;) ♥♥♥


Jag idag, invigde min bolero som jag köpte i Rom i november och hängt i garderoben sen dess!



Supermjuk och skön, kashmir!




Köpte även detta som min frissa rekommenderade om man vill få fint hår och naglar och om man vill få det att växa fortare :)


Sådärja, nu var risbusken lite mer finklippt igen! Kämpar ju med att spara ut den där jävla luggen, men det tycks vara ett evighetsprojekt. Det som blir allra slitnast och måste klippas mest i mitt hår är ju luggen! Så känns som jag aldrig kommer få ut den x) Var sjukt nära att klippa av den helt igen men jag ska försöka hålla mig ett tag till nu när jag kämpat ända hit ;)


Nu blir det grymt skönt att krypa ner i en förbaskat REN säng....