Ny vecka, nya tag..

När jag och Annelie jobbar ihop tenderar det alltid att bli kaos ;) (Stackars Lotta som hamnade med den kombinationen!) Kanske är någon högre makt som tycker att vi ska sluta babbla och jobba istället? Men sista natten var i alla fall INTE kul.. Vi sprang som galningar HELA NATTEN. Hade en tvärdålig patient som tog upp all min tid.. AVA blev plötsligt IVA där, intressant. Speciellt med tanke på att vi inte har resurser överhuvudtaget för det, hade behövt klona mig för att hinna med allt jag skulle och hinna med mina 10 andra patienter..

Stapplade hem till sängen sen.. Vaknade upp med dunkande huvudvärk och bihålor som känns som dom ska sprängas och tänder som känns som dom ska trilla ur. En lätt gissning det som kallas vakna på fel sida. SUCK!
Nattjobb är slakt för kroppen ibland kan jag säga.

Jag och hjärtat hade planerat myskväll igår med film osv.. Jo visst serru. Slutade med att han fick tvinga mig att gå och lägga mig klockan 21 för jag var gnälligare än en hundvalp ;) Han gissade att det var sömn jag behövde och hann fan inte ens landa på kudden förrens jag somnat ;) Vilket klockrent sällskap man är, så blev det med den filmkvällen ;)


Bästa presenten från Qatar för en nattjobbare som måste sova när det är ljust! Den lidande minen ingår ;)



Bästa Bacillen kom hit igår och hängde lite, innan jag hann somna ;)



Eter 5 veckor i Thailand börjar man komma ikapp ;) Jisses.. Inser att jag måste börja sminka mig igen.. Har inte sminkat mig på 6 veckor nu, min hjärna har fortfarande semester ;)  Men snart skrämmer man väl barn med sin luffsiga uppsyn..


Har fortfarande ont i huvudet så det verkar aldrig gå över. Men är i alla fall lite mer utvilad idag :) Ska iväg och klippa mig nu. Men oroa er inte, jag ska inte freaka out och göra något drastiskt, jag ska bara toppa mig ;) 5 veckor med sol och salta bad har gjort underverk för frisyren, om man gillar burrigt och tuffsigt trollhår... 
#1 - - jess:

usch för en sådan hektisk natt!förstår att du behövde sömn sen!!Hoppas du mår bättre nu och att det gick bra hos frisören:) Jag tycker du är jättefin utan smink och du ser fortfarande så brun och fräsch ut:)Så är ingen risk att du kommer skrämma nån;)

Hoppas du får en bra veckan gumman!stor kram