Stugbilder :)

Här kommer lite bilder från veckan i mammas stuga! Softa tider, gud vad skönt det har varit!
 
Grillmiddag typ varje kväll.. Mmm :)
 
 
Frukost i det gröna :)
 
Måttligt road över att bli stalkad med kameran ;)
 
Ett riktigt smultronställe :D
 
 
Här satt vi och läste mest hela dagarna!
 
Anders tränar i det gröna ;) Men det verkar inte vara så bra att hänga i det gröna i år, massor med fästingar :( Anders har fått en, jag hittade en som kröp på mig och brorsan hade också fått en.. URK! Äckeldjur!!
 
Lunchdags!
 
Ute och promenixar!
 
 
 
 
 
 
 
 
Några dagar på stranden har det blivit, jag har badat EN gång i alla fall, det var jävligt kallt ;) Anders har badat några fler men han är ju ett vattendjur :P
 
Så skönt att ligga och läsa :) Har som sagt varit ganska skönt att det varit lite molnigt ändå, i stekande sol blir jag alldeles matt!
 
Anders ser som vanligt ut som en pepparkaka trots att det varit en skitsommar i stort sett med vädret.. Själv vägrar jag ömsa mitt albinoskinn ;)
 
Gillar bilden trots att jag inte är så förtjust i att visa upp mig i bikini theese days, haha.. Har gått upp 9 kg nu så känner mig inte så smärt, på den här bilden såg jag ju riktigt ärtig ut xD I verkligheten är det mera valross ;) 
 
Man blir ju lite fylligare av semesterkost ;) Glass i stora lass :D
 
#1 - - carroP:

Du är super fin med din mage! Hoppas allt är gott och spännande med flytt! kram

#2 - - Malin G:

Härlig semster ni ser ut att ha haft, du har ju fått en riktigt mysig kanonkula ser jag, så himla fint :) Själv har jag gått upp sisådär 15 kg hittills så vi får väl fixa bootcamp till våren...men det är då det!