Tacksam.

 Idag efter jobbet kom finaste Malin hit, och hade med sig FIKA dessutom! Hon är bra hon ;) Hon har semester nu så vi måste ju ha lite catch-up när vi inte ses på jobbet. Vi tjockisar måste ju hålla ihop ;) Hon ska nämligen ha bebbe 7 veckor före mig! (för er som inte visste det redan) Så himla bra planerat av oss om jag får säga det själv ;D Perfekt för min del att fråga henne om allting som precis varit med om allting själv fast steget före :)
 
Sen har jag ju Emma och Lotta som nyss kläckt dom också, så dom kommer jag kunna fråga om ALLT jag behöver veta om saker längre fram, för deras bebbar blir ca 6 månader äldre än vår. PERFEKT!
Och vill jag ha riktigt rutinerade svar så vänder jag mig direkt till min svägerska Lina förstås.. Hon har koll på ALLT! Hon har ju dessutom gått igenom detta 2 gånger...  Hon är redan 100% helhjärtat engagerad i vårt preggoäventyr ;) Anders syster är ju också världens coolaste barnmorska... Snacka om att ha kontakter! ;)
Icke att förglömma alla andra, med som utan barn och gravidmagar som engagerar sig, glädjs, stöttar och peppar oss i det här.. Behöver jag säga att jag är väldigt glad över att jag har min omgivning??
 
Familj, vänner, släkt, kollegor, bekanta och obekanta... Alla kommentarer, meddelanden, lyckönskningar och hälsningar vi fått..
 
Ni är helt fantastiska
 
#1 - - jess:

tack själv vännen:)
Är tur man har sin omgivning som finns där i med- och motgång, det behöver man!
Verkade som ni hade en bra kväll igår också!Fina var ni allihopa:) Å så himla skoj för dig att ha så många vänner som får barn nära er, det kommer ni ha mkt glädje av:)kramar

#2 - - Lina L:

Det är verkligen guld att ha nära och kära som man kan fråga om råd och allt vad det innebär.. :) Det underlättar livet nåt så fruktansvärt! <3 Kramar!!