Nattsudd...

Inte så mycket spännande som händer dessa dagar då jag jobbar natt.. Blir inte många knop mellan passen om man säger så! Klockan är nu snart 17 och jag ligger fortfarande i sängen xD Har dock varit upp emellan för kiss-och-mat -paus ;)
Dom säger ju att nattarbete förkortar livet.. Man börjar förstå varför med tanke på hur det känns i kroppen efter några nattpass.

En natt till sen blir det efterlängtad ledighet!

Min kollega Annelie visade dessa vrålsnygga converse inatt. Turkosa! Herregud så snygga!
VILL HA!

#1 - - william:

snygga:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Runaway-Daniela" Modell bilder som jag har tagit på mina vänner:D

#2 - - jess:

åh,jag vill också ha turkosa converse,eller ljusblå! eller egentligen vill jag typ ha alla färger:)

Ja,nattarbete måste slita..samt att man ju missar så mkt dagsljus, speciellt vintertid..Men skönt att det snart är helg för dig:) kram på dig

#3 - - Linn:

åhh vill ha dem!! finns dem ute i affärer?

#4 - - Anonym:

Snälla du, kan du inte vara snäll och gilla min butik så jag kan nå dit jag vill :) Finns även en facebooktävling uppe där!



http://www.facebook.com/hopedesignsmycken