Tycker synd om mig själv...

Ja helt sjukt att Loreen gick och vann, fan vad grymt. Tänk att för EN GÅNG SKULL få säga: rätt låt vann!! Haha.

Nåja, jag har inte varit så aktiv här under helgen.. Hade värsta migränanfallet igår igen så jag har ju haft roligare söndagar :( Solen strålade ute och var helt fantastiskt väder, men jag fick ligga inne med rullgardinen nere och en kall handduk på skallen.. Jippie..

Idag är jag bättre men känns som det kan komma tillbaka så jag ska undvika datorn idag också efter det här. Ska ju jobba 3 nätter nu så då passar det sig INTE med migrän..
Idag är det såklart mulet när man har hela dagen "fri" innan jobbet. Men jag och A tänkte ta oss iväg till badhuset och simma lite.

Hörs!


-Jävligt cool, men lidande ;)
#1 - - jess:

jäkla skitmigrän:/ förstår att det måste varit piss att ligga inne med dunkande huvud när solen sken utanför:/ hoppas verkligen huvudet blir bättre så du orkar med jobbnätterna och att du vid nästa soliga dag kan njuta till fullo! kram på dig gumman

#2 - - Ulrika:

Lillgumman!

Låter helt fruktansvärt med denna migrän, fy för!! :-( Hoppas du mår bättre nu och att det blir trevligt i Utvalsnäs med jobbet, vi skall också dit i augusti. Massa puss och kramar <3