Vecka 40...

Okej, nu känns det som jag varit gravid i ungefär 10 år. Känns dessutom som jag kommer fortsätta vara det forever and ever and ever..  Zzzzzzzzz....  Känns inte det minsta som att den kanske ska komma ut snart. Men nu är det ju såhär att enligt uträkningar så ska det tydligen vara dags på söndag. (18 nov).  Jahapp.. När tror ni Myran kommer ut?? Några förslag? Den som gissar rätt kan få en bebissniff som pris ;)
 
Nytt för den här veckan är väl att jag fått dessa förvärkar då. Men dom verkar ju inte leda någonvart. (haha, börjar jag låta lite trött och bitter?? Hmm..)
 
Rygg och nacke är väl värre än någonsin, har så ömma punkter att jag typ vill spy när man trycker där.. Men man börjar ju bli ganska van att ha ont lite här och var :) Tur man har världens snällaste sambo som på allvar masserar mig flera timmar varje dag, haha..  Han tar hand om sin tjockis han!♥
 
Sömnen är rätt kass.. Aldrig i mitt liv har jag väl förr varit pigg som en mört runt 06 på morgonen ;) 
 
Myran är en riktig baddare nu alltså. Det gör ONT när denne bökar runt där inne.. Känns som man ska få en revbens- och lung-punktering när den rumpar loss med ändan där inne.... Skitunge♥
 
Men nu är det ju så att jag bokat in mig på biopremiären av Twilight med tjejligan på onsdag så tänkte inte föda före det ;)
 
Någon ny magbild får ni inte idag, ser lika sprickfärdig ut som vanligt så inte så mycket att se ;) Ser dessutom ut som 7 svåra år med fett hår så jag skulle nog inte ens fastna på bild om jag försökte...
 
 
 
Typ såhär ligger den alltså och kurar där inne.. Ser ju inte alltför bekvämt ut :)
 
#1 - - Linda:

Jag tror den lille kommer ut på den dagen som den ska :) Jag tycker tiden har gått väldigt fort jag. Men jag kommer nog inte hålla med om 20 veckor ;)

#2 - - Lina L:

Jag har ju redan gissat och misslyckats ganska rejält med min gissning, så jag lämnar det osagt (annars kommer väl myran i ren pintji stanna inne i din mage till v.42... så jag säger inget, så kanske myran vågar sig ut snart ;)