Höstpromenad.

Vilket underbart väder! Var tvungen att ta mig ut på en promenad, även om det mer blir att lunka fram ;) Gick en sväng runt ån här så blev nog 3-4 km i alla fall, alltid något även om det inte gick snabbt ;) Gick riktigt bra faktiskt, (trots alla sammandragningar senaste tiden) skönt att kunna RÖRA sig lite, det är verkligen något jag saknar.. Jag blir lite kocko av att sitta isolerad inne! Funderar på att ta mig till badhuset imorgon för att simma.. Var en månad sen jag var där nu men jag hoppas att det fortfarande ska funka bra! Musklerna börjar ju kännas helt förtvinade ;)

Nu känns det dock rejält i ljumskarna så nu blir det lite vila och fruktstund i soffan :)

#1 - - Camilla:

Går man runt alderholmen, bron vid tågstationen och runt till bron vid fullriggarn och tillbaka så är rundan på typ 2.3 km.. Brukar gå den ibland nät jag har lite tråkigt. :)

Svar: Det är riktigt fint att gå där tycker jag och blir mer och mer folk som går där också :) Om man går till bron som ligger där bakom industriområdena där tågrälsen går över havet så är det 4 km totalt härifrån, går man över den bron blir det prick 6 km, den bron är en hel km lång :D Perfekt löpbana fast inte aktuellt nu dock ;)
Lovisa