Söndags brunch..

Älskar att sitta och äta frukost lääänge och läsa tidningen i lugn och ro.. En kopp fil med müsli, leverpastej smörgås, plommonjuicie, och en c-vitamin brus ;)

Jag undrar förresten när min kropp (som alla andra gravida pratar om) ska ställa in sig mer och mer på det här med att vakna tidigt? xD Jag är fortfarande en riktig sömntuta och sover till 9-10 tiden utan minsta problem, hehe.. Sen när jag väl vaknar ligger jag gärna och kurar en stund innan jag ens funderar på att gå upp, läser tex bloggar under täcket.. Hehe.

Hm, undrar om man ska passa på att njuta av sömnen nu eller om man borde bli orolig? ;)

#1 - - Lina S :

Njut du! Man vet inte vad man får för bebis. Min lilla är morgontrött precis som mig ;)
Fina bilder från lägenheten! Ser jättemysigt ut :)
Sköt om dig! Kram