Resfeber...

... Är det i det här hemmet, ordagrant. Väldans massa snorande men jag hoppas (!!) att mina två snubbar ska vara lite piggare tills imorgon! Medans dom har försökt kurera sig idag har jag yrat runt som en galning och försökt få ordning på packning och allt man MÅSTE ha med sig när man reser med barn (vad har jag glömt??) tvättat, lagat mat och plockat ihop här hemma.. Kaoset är nu centrerat till Ivars rum! 😆 Vi åker imorgon efter lunch så hoppas vi fått någon ordning på allt då ;) Pass, nässpray och Alvedon känns viktigast i nuläget ;)

Det ska finnas Wifi på hotellet men hur bra det är vet jag inte, så några täta uppdateringar utlovar jag INTE. Mest kommer jag nog uppdatera Instagram som är tusen gånger lättare än bloggen. Lovelylovan heter jag där med :)

Det är alltså en vecka på Cypern som gäller för dom som missat det ;)


Hörs!!!

#1 - - Matilda:

Hoppas dina grabbar mår bättre & supertrevlig första resa med Ivar önskar jag er!!
KRAM