Laddar!

Ikväll ska den här morsan på fest! Har hunnit ladda några månader nu haha ;) Ska bli så himla kul att få klä upp sig lite, träffa bästa tjejerna, prata skit och BARA VARA LOVISA! Fast kommer säkerligen längta hem xD Har ju inte varit ifrån min lilla skrutt mer än ett par timmar som längst.. MEN han ska ju vara hemma med sin pappa så jag vet ju att han kommer ha det alldeles utmärkt utan mig ;) Dessutom kommer han ju (förhoppningsvis) sova mestadels av tiden eftersom han lägger sig kl 19 ;) Men ändå!!

Ska hur som helst bli sjukt kul ikväll!! Ut ska vi också sen, så det blir ju spännande med tanke på att jag inte varit ut här i Gävle på över 2 år xD

Tjusiga naglar har jag fixat också, var inte igår man var så piffig ;) Hej så länge!

#1 - - Linda:

Fina naglar men jag hoppas på att få se en helbild på vackra du! Massa kramar