Tillbakablick...

Kan inte fatta att det här var ett år sen! Känns som igår när Ivar var en liten plutt fast ändå inte. Konstigt! Känns dock inte ens som jag på bilderna när jag var lika smidig som en mammut ;) Har jag varit gravid och vankat runt sådär?!? Det har jag förträngt!

Ååååååh, kärlek! 
 
 
Ganska höggravid... ;)
 
Jag och badbollen :)
 
Vårat mirakel!♥
 
 
Ja då låg man mest med händerna på bardisken (mammas boob) och mös ;)
Ursäkta lite halvnakenbilder, men man var ju mest en matmaskin på den tiden ;)
 

Världens finaste kille, tänk att han kom till oss!
 
 
 
#1 - - Lina L:

åh, lilla Ivar! <3 När man tittar tillbaka så känns det helt magiskt.. (både att magen varit så stor och även att man haft ett barn där inne). Jag vet inte hur många gånger jag tittat på mina tjejer och tänkt "har DU legat i min mage?".. ;)