Juljuljuljuuuul igen!



Har faktiskt försökt uppdatera här flera dagar men nu krånglar både appen och hemsidan igen så kan inte lägga upp bilder?! Fick upp en bild nu så får väl duga så länge som livstecken ;)

Vi har haft det jättebra i jul även om det också blir intensivt med allt firande :) Vi vuxna är inte helt friska än heller och på Ivar tog det om IGEN så han har nu haft feber flera dagar, lite piggare idag. Det här börjar kännas som ett (jävligt dåligt) skämt.

Men på julafton hade vi Anders familj hos oss i år, himla mysigt!! På kvällen gick vi dessutom till min syster så fick jag även fira lite med dom, det bästa av två världar :) Men vi hade en riktig mysjul med så lite stress det bara var möjligt.

På juldagen jobbade jag hela dagen och var helt slut när jag kom hem så då blev det bara en lugn kväll. Sen på Annandagen var det dags för vår årliga släktmiddag i Dalarna så då bar det av dit. Även det blev en jättebra kväll och roligt att träffa alla! Men dock blir det tidiga kvällar för min del nu, gravid och lika trött som 2-åringen ;) Idag jobbar Anders så han fick åka tillbaka men jag och Ivar är kvar i Dalarna över helgen. Är så sällan man hinner åka hit så helst stannar man ju så länge det är möjligt!

Härligt att det blev vinter till jul, men måste det vara ap-kallt?! Jag är nämligen för tjock för mina vinterkläder och det är ett liiiitet problem när det nu varit typ -15 här i Dalarna.. Vi har inte kunnat vara ute vilket är lite trist.. För mamman fryser ihjäl, bara barnet som tycks ha ordentliga kläder ;) Men om man ska tänka positivt så är det otroligt fint att titta ut genom fönstret iaf ;) 

God fortsättning så länge, får väl försöka komma överens med tekniken senare och se om det går att få upp några bilder!