Lite friskare helg..

Vi börjar sakta men säkert repa oss här hemma, tack och lov.. Anders är tillbaka på jobbet och Ivar är piggelin sen ett bra tag ;) Själv måste jag säga att det här med bihålorna gått otroligt segt, är fortfarande inte bra men bättre iaf. Däremot bet antibiotikat bra på andningen och skiten som satt i bröstet! Hosta och snor kommer man väl få dras med i flera månader till som det känns nu.. 
 
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet efter 5 (!) veckor därifrån! Helt galet. Men Rom bygdes inte på en dag så jag får försöka ta en sak i taget.. Vägrar stressa ihjäl mig nu när jag är gravid, en sak har jag nu lärt mig och det är att det inte är värt det. Är ju jul nästa vecka så jag jobbar bara 3 dagar så det är skönt att börja med lite mjukstart efter det här, blir fortfarande väldigt trött av minsta lilla. Är ledig julafton men jobbar kvällen innan och sen juldagen, men känns helt ok ändå!
 
I fredags firade vi min mormor som fyllt 80 år med att mamma lagade vrålgod middag hemma hos min bror. Därefter hade hela familjen biljetter till julkonserten med Sanna Nilsen på konserthuset. Tack och lov att jag hade repat mig tillräckligt så jag orkade vara med, var verkligen såå himla bra!! Fick en helt annan bild av henne vilket var kul, hon var både rolig, personlig, jordnära och dessutom jävligt snygg! Och att hon sjunger fantastiskt vet vi ju redan!
 
Ivar klappar "bembis" som han kallar lillebrorsan där inne ;)
 
Julkulan i vecka 29! 
 
Syster och jag!
 
 
 
 I övrigt har helgen varit väldigt lugn.. Bestämde mig för att strunta i julstressen i år, istället har jag försökt kurera mig så mycket som möjligt. Jag och Ivar har hängt på Bibblan eftersom det ligger så nära och barnet måste rastas någonstans dagligen nu när han åter är sitt pigga jag ;) Superbra där på barnavdelningen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt skön kväll alla som tittar in :)
 
#1 - - Matilda:

Å vad skönt att det går åt rätt håll med all sjukdom. Sjukt drygt att det är så långdraget för dig, men hoppas det ger sig helt tills tomten kommer ;0)

Såå underbart söt och cool han är lillskrutten. Så bra bilder allihopa!!

Ha det gott & sköt om er
<3

Kram & God Jul 🌟

#2 - - Helena:

Vad fina ni är! Vad kul m Sanna! Snart ses vi, lycka till på kvällspass idag!