Min brudklänning...

Kan inte fatta att jag ska bli fru. Haha. Fru Dahlström ;) Eftersom A friade till mig 2012 i januari och vi har dessutom hunnit producera en unge sen dess.. Så är det liksom lite svårt att fatta att året är här när vi faktiskt SKA gifta oss och inte bara prata om det ;) 

Alltså, jag tror att vi har läget under kontroll.. Men vad fan vet jag har ju aldrig gift mig förr ;) 

Nu har jag min klänning i alla fall. Som jag skrev på Instagram, raka motsatsen till vad jag tänkt mig och planerat i huvudet haha.. Men man vet när det är rätt, så var det verkligen! Mamma och syster som var med.. En hel del klänningar har hunnit provats på flera ställen och det var "ja den var fin" om de flesta.. Jag blev bara mer och mer förvirrad.. Tills damen i affären tyckte jag skulle prova en jag aldrig ens hade provat om jag inte blev tvingad till det ;) Det blev tystnad i rummet och... TÅRAR!?! (Alltså någon kommer få låsa in dom där två i ett skåp på bröllopet annars grinar vi ihjäl oss allihopa) Då förstod jag att det var Klänningen med stort K. Japp så fick det bli.. 

Det galna är att nu minns jag knappt hur den såg ut.. Och nej jag har ingen bild, även om jag såklart inte hade visat er om jag haft en ;) Och nu får jag vänta tills APRIL innan jag får den. Får väl försöka lugna mina bridezilla-nerver med att påminna mig om känslan jag hade när jag provade :)





#1 - - Fairy of Inspiration:

Vilket fint hår du har!! Hur ska du ha det på bröllopsdagen?