Bröllopsbilder!

La upp endel bilder på facebook för ett tag sen och sen har jag inte orkat lägga upp dom här ;) Men ska försöka lägga upp en bildbomb nu! Vi har dock inte fått alla bilder än så det kommer kanske fler inlägg senare. Tex bilderna från vår fotograf har vi inte valt ut än, blir liksom lite knivigare när allt är hemma i Dalarna och man måste åka dit. Men vi ska försöka få till det framöver :)
 
Om någon har filmat någonting under bröllopet så skulle vi bli såååå glada om ni ville skicka det till oss! Det blev lite missförstånd ang vem som skulle filma så det slutade med att ingen gjorde det (vad vi vet) vilket känns otroligt tråkigt :(
Men tur nog har vi i alla fall väldigt mycket fina bilder!!
 
Ååh, vill bara uppleva hela dagen igen <3
 
Jag hos världens bästa Maria på Hårstället som gjorde mig snygg under många timmar :) Hon var verkligen helt fantastisk!
 
Där var jag färdig! Passa på att titta nu för såhär snygg ser ni mig nog aldrig igen ;)
 
Åh, älskade verkligen frisyren!!
 
Påväg till fotografen i coolaste bilen.. Fnissade som två tonåringar för det kändes bara helt OVERKLIGT! Som att vi var med i en film eller nåt xD
 
Min vrålsnygga syster, brudtärna och toastmadame! Här var vi i "brudkammaren" i kyrkan innan vigseln och gömde oss ;)
 
Var sååå sjukt nervös! Hörde hur kyrkan fylldes med folk och fick typ scenskräck ;) haha!
 
Våra fina brudtärnor och mina systrar <3
 
 
 
Innan dörrarna gick upp var vi båda så nervösa så vi hörde typ hur hjärtat slog! Trodde nästan jag skulle tuppa av ;) Men prästen var cool så framme hos honom kändes det lite lugnare ;)
 
 
 
 
 
Så otroligt stort att säga ja till varandra där framme! Det blir svårslaget <3
 
 
 
 
Mikael som sjöng så himla vackert! Inte ett öga torrt ;)
 

 
 
Mingel utanför kyrkan :)
 
 
 
Nu är vi gifta älskling!!!
 
 
 
 
 
 
Brudparet med bestman och brudtärnor :)
 
Och våran lilla älskling fick komma till oss sen, han som knappt kände igen oss med dom här konstiga kläderna ;)
 
 
Världens snyggaste lilla kille! ;)
 
-Vad är det för ståhej mamma?
 
Min mormor, bror och mamma
 
Bror och svägerska Lina
 
Ford Mustang som vi fick glida runt i sen :)
 
Champagne!
 
 
 
 
 
 
Mingel utanför Nordansjö bygdegård
 
Ivar med sin morbror
 
 
 
Mamma & Lars
 
 
 
 
Lotta och Lina
 
 
Alla gästerna samlade, 88 stycken var vi totalt! Hade blivit svårt att få in en enda gäst till i lokalen....
 
 
 
Finns det hjärterum finns det stjärterum ;)
 
 
Bröllopstårtan var sjukt god alltså! Massa galna paparazzifotografer när vi skulle skära upp den också :P
 
Obligatorisk matning..
 
Haha dör av skratt varje gång jag ser den här bilden xD Mmmm....
 
 Ivar passade på att mysa lite hos mamma och morfar
 
Mina ssk-tjejer <3
 
Hittade endel riktigt roliga kort på slutet i kameran, vet inte om jag vågar visa så många ;) Men man har ju bara bröllopsfest en gång så gäller att gå all-in!! ;D
 
Ja vad ska man säga.. Äpplet faller inte långt från trädet ;) (Min far till höger!!)
 
Hade så sjukt kul och landade i sängen kl 03:30 vilket var alldeles för tidigt tyckte jag DÅ.. Men med tanke på hur jag mådde dagen efter var det nog rätt klokt ;)
 
 Blir helt lycklig ända in i själen och flinar ihjäl mig när jag tittar på alla bilder <3
#1 - - Linna:

gud vilka fina bilder gumman. jag sitter på jobbet och tjuter. så jävla fina ni var. ser ut som från en riktigt romantisk film! vackraste ever! blev helt glad och pirrig!!!

Puss på er

#2 - - TJ:

Fina bilder! Undrar om vi försöker/tror att vi står rakt upp på sista bilden :)