Nu gäller det!

Imorgon är dagen här som jag laddat för sen i september.. Eller mentalt sen flera år tillbaka ;) Är sjukt nervös och känner mig inte i tillräckligt bra form... MEN jag ska göra mitt bästa!! Hoppas det ska räcka för att ta mig i mål. Lite tråkigt väder idag med värsta regnet, men hellre det än stekande sol...


Vi kom iväg tillslut trots att taket i garaget rasade ner över vår bil igår och alla tåg till Sthlm är inställda tills på måndag.. Funderade på om det var en högre makt som försökte stoppa oss men nu är vi iaf påväg ;)

Mitt startnummer, om någon vill följa min resa imorgon. Lär ju behöva all pepp jag kan få!!!


Nu kör vi!!!!!



#1 - - Malin G:

Wow! Äntligen är det dags :) Megastort lycka till nu, kör så det ryker. Håller tummarna för dig, men självklart är du en vinnare hur det än går så långt som du kommit och så mycket som du kämpat! Pöss och kram!

#2 - - Mona Pöllä:

Lycka till Lovisa! Ska tänka på dig imorgon. Och du ska vara sjukt stolt, bara att göra sig redo för en mara kräver sin man, kramen

#3 - - Johanna:

Stort lycka till nu Lovisa!! Du e superduktig! Ska hålla tummarna här i Hedemora. Kramar i massor=)