Hemma igen!

Ni skulle sett Ivars min när han såg oss på Arlanda idag! Lycklig kille :) Gud vad vi har längtat! Så underbart att ha sitt lilla troll hos sig igen.

Det har gått jättebra hos faster, så trygg och duktig kille vi har! Galet stolt. Sista dagen hade han en attack av längtan men annars har han varit glad och nöjd mest hela tiden. Han har haft mycket att berätta för oss, var ju ett riktigt äventyr för honom att vara hos faster i Stockholm med kusinerna :) Han har frågat mycket efter oss, men nöjt sig ganska bra med svaret att mamma och pappa flyger flygplan i London, och kommer hem sen. Hihi <3

Föräldrarna har också haft det toppen! Det är faktiskt väldigt mycket värt att komma iväg och få umgås med bara varandra ibland. Vi har längtat efter Ivar men varit helt trygga med att han haft det bra. Vårda kärleken är lika viktigt som att vårda barn ;)

Jag har mått ganska bra hela helgen, så himla skönt! Dock så vaknar jag kl 06 jämt så blir lite less på mig själv när man ska få sovmorgon och vaknar före tuppen ;) Så på eftermiddag/kväll blir jag galet trött, kan på riktigt somna ståendes typ. Haha. När jag blir sådär trött så vill jag kräkas direkt så då är det bara att gå och lägga sig. Så några sena kvällar har det inte blivit ;)

Lägger upp bilder sen när jag får tid att fixa över dom. Nu har jag hulkat i 2 timmar så det betyder att jag skulle lagt mig för länge sen. Vi klev upp 04:30 i morse för hemresan så just nu är jag helt förstörd! Hopp i säng, godnatt!