Hej rutiner!

Anders har börjat jobba igen och jag är hemma med barnen. Dags för lite rutiner igen, det blir skönt. Är ju verkligen en rutinmänniska jag ;) Två veckor tills Ivar ska börja sitt nya dagis, blir spännande! Ivars lilla flyttkris har känts liiiite lugnare i ett par dagar nu, kanske håller det på att vända? Hjälp vilka utbrott han har kunnat fått alltså.. Svårt att veta hur man ska bete sig.

Idag har vi hunnit med promenad och lekparkshäng med grannarna och sen mös moster Emma hemma hos oss en stund! Anders jobbar kväll och trodde det skulle bli kaos att lägga barnen själv, men gick hur bra som helst! Gossarna levererar ❤️ 

Min coola, snygga pojk i sin nya tröja från Me & I :)

.. Och sen har vi förstås det här lilla koalabarnet ;)
#1 - - Ann-Mari:

Hej igen!
Kan inte låta bli att fråga (eftersom jag ser en bärsele med avlastarbälte) om det känns snällare åt ryggen?

Ps. Du kommer garanterat greja att komma i form och bli stark igen. 5 månader är trots allt inte alls så lång tid och med två små hjältar som kräver nästan all ens energi (plus huset) så kommer det ta lite tid. Men jag är övertygad om att målet kommer nås när man har bestämt sig! Heja heja!

Ann-Mari

Svar: Det är stor skillnad med nya selen, helt klart!! Fick låna den av en snäll vän ;) Men bär jag länge så får jag ont även av denna i ländryggen, men i axlarna känns det ju inte ett skvatt :)
Ja man får försöka ha tålamod, efterlängtad träningsvärk idag i alla fall så det får väl gå lite sakta men säkert framåt :)
Lovisa

#2 - - Ann-Mari:

Kanon att du kunde låna en!
Min uppfattning är att de är ena riktiga ryggdödare, de där utan avlastningsbälte. De är inte bra för vanliga människor, men absolut jättedåliga för ömma nyblivna mammor med dåliga (obefintliga) magmuskler att hålla uppe ryggen med.

Jag kan inte heller bära minstingen hur länge som helst i vår utan att få ont, men uppemot en timme brukar funka iaf :)

Träningsvärk är ju den absolut bästa och skönaste värken!!!