Ledig torsdag

Enda lediga dagen denna vecka. Jag och Ivar har gjort diverse ärenden på stan och sen har vi hälsat på lilla Majken med familj. Urmysigt!! ❤️ Stor som ett mjölkpaket och söt som socker ;) Galet att vi snart också har en sån (av liknande sort) hemma hos oss! Shit!! Har glömt hur man gör ;)

Nu ska jag jobba hela helgen vilket känns lite extra deppigt eftersom mina grabbar åker bort imorgon och kommer inte hem förrens på måndag!! Men jag ska ändå jobba mestadels av tiden så vi hade inte setts mycket ändå, så då passar dom på att göra en Uppsala-Sthlm-tripp och hälsa på faster och storkusinerna bland annat. Jag ska passa på att försöka njuta av lugnet och egentiden efter/innan jobbet då det inte lär bli så mycket av den varan sen på ett tag, att man är helt ensam hemma ;) Men blir ju så tomt också så brukar oftast bli deppig när dom är borta haha.. 
Dröjer i alla fall läääänge tills nästa gång jag behöver jobba en helg igen och det känns ju rätt gött trots allt :)


Idag har jag och Anders varit ett par i 6 år också förresten! Det firade vi med att trycka i oss varsin sån här innan han drog iväg på nattjobb.. Romantiken flödar theese days ;D

Så var det dags för vecka 35...
#1 - - Lotta:

Jättekul att ni kom 😊!