Vecka 34

Ja nu börjar jag ju känna mig rätt färdig med det här.. Även om jag faktiskt mår rätt skapligt ändå, kanske bäst på hela graviditeten! Men jag är trött, är tung som en betongklump känns det som, sjukt osmidig -vet inte HUR många gånger om dagen jag tappar nåt på golvet eller spiller på magen och svär över hur eländigt klumpig jag är! Har ont i ryggen när jag suttit eller gått för mycket- men det går över om jag får lägga mig och vila. Har som sagt mycket sammandragningar men mest på jobbet.. Svårt att ta det lugnt där med andra ord även om jag försöker. Har denna vecka även fått ont i svanskotan och känner som ett tryck neråt som inte är jättebehagligt. Typ som att svanskotan snart kommer explodera?! Sendragen har iaf blivit bättre.. Får blodstopp i hjärnan varje gång jag ska sätta på mig skorna och håller då på att tuppa av haha... Men trots diverse krämpor så mår jag ändå sammanfattningsvis ganska bra :) 

Tappar inte ett enda strå från huvudet sen ett tag så håret är ju tjockt som en jäkla ullkofta. Hormoner gör mycket konstigt med kroppen ;)

Sista veckorna får dock gärna gå fort och sen får han fan se till att vara klar när det är sagt, end of discussion ;) Gick inte över tiden med Ivar och har ingen lust att göra det nu heller ;)
Han ligger iaf neråt med huvudet och hickar för fullt där inne <3

Ungefär lika trött och tung som jag ser ut ;)


Bebbens kläder är nu också tvättade och sorterade.. En sak är säker, sjukt praktiskt att det kommer en till av samma "sort".. Har hur mycket kläder som helst så lär inte behöva köpa ett plagg första tiden iaf! Det blir en såndär stackare som alltid kommer få ha ärvda kläder på sig ;)