En helg i Edsbyn

Anders har jobbat långhelg i helgen, och då hade jag pratat ihop mig med min gamla vapendragare från när jag bodde i Edsbyn-tiden: Linda, att försöka komma och hälsa på! Dom har nämligen köpt ett drömhus för något år sen som jag ännu inte ens hade sett..! Hennes två barn är också väldigt jämngamla med mina! Perfekt att åka någonstans där barnen alltså kan roa varandra lite. Ingen hit att vara hemma själv med båda i vår lägenhet en hel helg när Anders jobbar.. 

Så jag stuvade helt enkelt in grejer och barn i bilen och åkte upp! Känner mig lite stolt som kom iväg på ett sånt äventyr över helgen helt på egen hand ;) Men väldigt smidigt att hälsa på någon som är i samma situation, alla grejer man behöver finns och man behöver inte känna sig som en partypooper när man måste gå ifrån och amma en halvtimme eller när ens unge råkar kissa i sängen eller dra ner gardinen.. (!) 

Jodå, det har varit smått kaos emellanåt när alla barnen grinade samtidigt, men också när de lekt så fint med varandra och vi utbytt menande blickar med varandra om hur lyckligt lottade vi båda är ❤️ (detta trodde vi nog inte för 10 år sen när vi var ute på diverse rackartyg hehe) Vad gör det då om man får äta middagen kall ståendes med en hysteriskt ledsen bebis i famnen! Dom var alla så otroligt söta... Sen när dom somnat ;)

Tack för en jättehärlig helg gumman!! ❤️❤️❤️

Della och Ivar myser med kattungarna! Det fanns tre av dom men helst ville dom förstås gosa med samma kattunge samtidigt.. ;)

Ivar och Tindra

Vinbärsbuskar till Ivars stora lycka!!

Här snackar vi på landet :)



Della med sin bebis ;)

Trött blir man.. Men det betyder ju inte att man har tid att sova för det ;)

Fikapaus är viktigt det!!

Polarna Ebbe och Wille! Spanade under keps och dreglade lite på varandra!


Deras otroligt vackra hus!

Ja inte var det lätt att fånga dom alla på bild samtidigt ;)

Jag och Ebbe kör fångvaktarstilen ;)

Undrar om hans pyamas är lika god som min??

Dessa skatter alltså ❤️ Driver en till vansinne men så fort dom ler så smälter morsorna och förtränger att dom är små ligister ❤️