BF + 4

Herregud vad tiden sniglar sig fram.. Fjärde dagen över tiden idag men känns som 4 veckor!

Måndag innebär att vi inte får ha Ivar på dagis och Anders har jobbat hela dagen. Pjuh. Har gått bra men nu är jag helt slut så bara väntar på att jag ska få lägga mig ;) Förvärkar och en jävla foglossning som plågas så min man har nu beordrat mig ner i ett varmt bad. Jätteskönt när man har ont tycker jag...

Förmiddagen spenderade vi iaf med Malin, Leia och lilla Elliot. Sjukt tacksamt att både få rasta Ivar några timmar, prata strunt OCH bli bjuden på lunch! Guld <3

Gobitarna ❤️



Linslusarna ;)

Eftermiddagen kämpade vi oss till Stenebergsparken som tar 5 min att gå till från oss. Höll knappt på att ta mig hem sen då varje steg kändes som 5 knivhugg mellan benen samt som om det höll på att växa ut en svans. Fy fan! Men jag har åtminstone lyckats hålla Ivar skapligt nöjd den här (långa!) dagen! Score xD