Present till mig själv..

Pjuh.. Vilken dag.. (Igen) Den gjorde entré klockan 05 och sen har vi kört hårt. Ivar har haft hög feber och dessutom kräkts ner hela bilen idag.. (Han blir illamående/åksjuk ofta när han har feber) Lägenheten full med hanverkare idag med, kom inte ens ut med vagnen för alla deras saker så fick LYFTA ut ungar och vagn.. Alltså världens cirkus här hemma! För att fördriva tiden har vi väl gått ca 10 mil idag, åtminstone som det känns i fötterna nu!

Nu är köket åtminstone klart och alla hantverkare borta! Barnen sover! Den här dagen är över.. Hurra.. Fan så skönt det ska bli med ett fungerande kök igen och uteblivna "gubbar" här hemma som Ivar kallar hantverkarna... Hehe.

Som en klapp på axeln har jag köpt ett par skor i lite tidig 30 års present till mig själv. Har ju såna problem med fötterna att det inte är mycket jag kan gå i tyvärr, kan bara köpa ordentliga grejer. Men dom här var både ergonomiska och snygga! Tack mig själv ;) Det var jag värd....