Samlad trupp!

Några försök till familjebilder och bilder på grabbarna i helgen.. Mission impossible typ ;) Några fick vi till innan någon av alla inblandade försvann ur bild ;)

Bloggen blir lite lidande nu eftersom jag håller på och renoverar vår lilla "gästtoalett" här hemma.. Mitt egna lilla projekt, så roligt att hålla på.. Får visa före och efter-bilder sen ;) Kan ju tyckas vara galet hehe som om vi inte har fullt upp ändå ;) Men Anders spelar tennis som egentid (tenniskurser, blivit värsta proffset på äldre dagar ;)) och jag fixar gärna hemma. Efter att ha varit föräldraledig mycket senaste åren kan jag konstatera att det är viktigt att ha små (och stora!) saker man gör ibland som faktiskt inte handlar om barnen. För att kort och gott behålla vettet, hehe. Och sig själv!! Efter Ivar (min första) tränade jag till ett marathon (och sprang ett i slutändan) men det blev kanske ett väl stort projekt ;) Men vad jag vill komma fram till är att man inte ska glömma bort HELT att investera i sig själv under småbarnstiden, det tror jag på i alla fall. Även om det ibland bara kan handla om några minuter för att måla tånaglarna ;)
Och OBS- samma premisser för både mamman och pappan, självklart!! Småbarnsåren är tuffa och inte sådär sprudlande av romantik alla gånger... (!) Viktigt är förstås tid tillsammans ibland, utan barn som klättrar på en. Men tror också på att ge den andra tid att göra saker på eget håll kan vara lika viktigt, i alla fall för oss. Och att SKRATTA (ihop helst) åt eländet xD Ni vet när alla ungar grinar samtidigt och halva middagen ligger på golvet...

Ska vi någon gång skilja oss (det ska vi inte!) så har vi sagt att det är FÖRBJUDET under småbarnsåren.. För det ger inte relationen rättvisa när man knappt är vid sina sinnens fulla bruk ;) Klarar man småbarnsåren så är man iaf en bra bit påväg hehe ;D

❤️❤️❤️❤️