Hejdå amning!

10,5 månad! Men nu har vi sagt stop ;) För Ebbes del gick det ändå över förväntan att sluta. Han började ju plötsligt älska vällingflaskan och sova hela nätterna med en mage som fungerade.. Så när vi ändå höll på så slutade vi amma också ;) 

Nej men det blev lite sluta i all hast eftersom han fick ju ont i magen av mig eftersom jag inte ätit mjölkfritt.. Så när han slutligen blev så känslig och bara skrek av magknip av det lilla, då var det bara att sluta för så kan han ju inte ha det. Fick trappa ner ett bra tag dock.. Först en gång per dygn i kanske 2 veckor, sen en gång varannat dygn, och sen vart tredje dygn.. Och sen kunde jag sluta! Pjuh.. Är svinkänslig för mjölkstockning så hade flera känningar men sen när man märkte att mjölken ÄNTLIGEN tog slut, snacka om lättnad!

Nu är Dollyparton tiden förbi och hallonbåtarna tillbaka.. Aldrig varit gladare för det haha!

EN STOR JÄVLA KLAPP PÅ AXELN TILL MIG! Känner jag bara efter den här tiden. Det är fan ingen lek att amma ;)

Jahapp, nu var det stopp sa mamma!

Tillbaka på jobbet, längesen jag var såhär pigg ;)