Mello genrep!

Jag, min äldsta gosse och min syster Cilla fick biljetter i julklapp till Melodifestivalens genrep igår. Lite passa på när dom kom till vår stad på Gavlehov! Det var matiné så det var mitt på dagen och mycket barn, perfekt att ha med Ivar alltså! Det var så himla mysigt att komma iväg på något med honom själv! Han var så duktig, satt stilla hela tiden trots att det höll på i 2,5 timme! Men han ville sitta i mitt knä, för det var ju lite läskigt med allt folk, vi satt högst upp, och musiken var ganska hög. Men det var bara mysigt att få sitta och kura med min stora pojke så länge❤️ Är inte så ofta han vill det nuförtiden så man får passa på ;)
Han tyckte det var väldigt spännande i alla fall ;) Han tyckte Frans och Panetoz var bäst ;) 

En riktigt rolig upplevelse faktiskt!! :)




Bild stulen från Cillen ;)

#1 - - chelseaha69:

Fresh domestic after for project:
http://cora.w.telrock.org