Altanfix

Idag har vi haft besök av grabbarnas polare Mandus och Malte på fm! (Plus mor Lisa, icke att förglömma) Både dom stora grabbarna och dom små är typ exakt lika gamla varvid dom kommer bra överens ;)

Fullt bus och lite plask i piratpoolen, vad mer kan man begära :)

Sen på em så fort solen försvunnit runt hörnet av huset så altanen hamnade i skugga, drog jag gång med att olja in den! Anders drog iväg med barnen som förstås inte kunde vara hemma under detta projekt-för hur ska små fötter kunna hålla sig undan något så spännande?!

Tanken var att vi skulle ta hälften var, altanen är STOR.. Men jag fick sånt flow så jag körde på! Sen upptäckte jag att det gått 3,5 timme! Älskar att hålla på med sånt där, låter inte en gravidkropp i vecka 39 stoppa mig ;) Dumt nog, för nu har jag så jävla ont överallt!! Haha! Aj min rygg och mina fogar!! Men skönt att checka av ett litet projekt :)

Nu ska jag ta min stackars kropp och gå och krypa ner bredvid mina snusandes gossar.. Anders jobbar natt så vi kan bre ut oss extra mycket ;)